Kategorie
Najnowsze
Popularne

Rodzaje umów SEO (ankieta)

Jakiś czas temu Artur Strzelecki przeprowadził metodą tajemniczego klienta ciekawe badanie dotyczące rodzajów umów na pozycjonowanie stosowanych przez polskie firmy SEO. Nie dowiemy się jednak z niego, jak dużo firm stosuje umowy rozliczane za pozycje, za ruch, konwersje czy też umowy abonamentowe oraz od jak dawna poszczególne typy umów są zawierane z klientami.

Postanowiłem więc przygotować ankietę, dzięki której wszyscy będziemy mogli poznać odpowiedzi na te pytania. Ankieta jest w pełni anonimowa (nie proszę o podawanie maila, nie loguję adresów IP itd :) ), będę szalenie wdzięczny za jej rzetelne wypełnienie. Mam szczerą nadzieję, że wyniki powiedzą nam sporo na temat polskiej branży SEO. Wiadomo, że w wypowiedziach publikowanych „pod nazwiskiem” nie wszyscy chcą się przyznawać do stosowania określonych typów umów, stąd ankieta jest anonimowa.

Zapraszam do wypełnienia i podesłania znajomym działającym w branży SEO. Za kilka dni opublikuję pełne wyniki badania na blogu.

 

ANKIETA ZAKOŃCZONA.
Dziękuję za udział, wyniki wkrótce.

 

  • http://www.rabinek.pl/ Paweł Rabinek

    Czekamy na wyniki :)

  • Bartosz

    Jarku kiedy opublikujesz wyniki? Ja także czekam.

    • http://www.inter-seo.pl/ Jarosław Miszczak

      Do środy ogarnę :)

SHARES