Kategorie
Najnowsze
Popularne

Szkolenie SEO PR – 15 grudnia 2015, Warszawa

Dzięki współpracy z serwisem PRoto.pl, 15 grudnia 2015 roku w Warszawie, będę miał wielką przyjemność poprowadzić kolejną edycję szkolenia z zakresu SEO PR. W ramach szkolenia powiem co składa się na działania związane z SEO PR, jak wykorzystać działania PR na potrzeby SEO oraz jak działać w sytuacji kryzysowej w wyszukiwarce.

Na szkoleniu nie zabraknie studiów przypadku dotyczących dobrych jak i negatywnych przykładów związanych z widocznością marek w wyszukiwarce. Ogólna agenda szkolenia:

  1. Czym jest SEO PR i jakie działania wchodzą w jego skład?
  2. Dlaczego widoczność firmy w wyszukiwarce ma tak duże znaczenie? Kilka słów i sporo danych dotyczących dominacji Google w Polsce.
  3. Budowanie mocnej pozycji marki w wyszukiwarce – co zrobić, aby pierwsza strona wyników wyszukiwania wyglądała tak, jak chcemy?
  4. Jak wykorzystywać prowadzone działania PR w celu wzmocnienia efektu SEO? Co robić, czego nie robić, jak budować silną pozycję strony w wyszukiwarce bardzo niskim kosztem.
  5. Wykorzystanie reklamy AdWords w działaniach z zakresu PR w wyszukiwarce.
  6. Negatywne SEO (depozycjonowanie) – jak się bronić przed nieuczciwymi działaniami konkurencji?
  7. Przykłady złych działań marek w zakresie SEO PR (Case Study).
  8. Jak sobie radzić w sytuacji kryzysowej?

Na temat SEO PR pisałem do tej pory m.in. na łamach Spidersweb.pl czy na blogu Go3.pl. Prezentacja z którą wystąpiłem na drugim łódzkim SEOcampie do zobaczenia tutaj.

Szczegóły dotyczące szkolenia oraz informacje o rejestracji znajdziecie tutaj. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam :)

Zapisz się na szkolenie!

Wybrane firmy, które brały udział w moich szkoleniach do tej pory:

logotypy

Czemu specjalista PR powinien wiedzieć dużo o SEO?

Jeżeli zajmujesz się PR a w szczególności e-PR-em, być może nie zdajesz sobie nawet sprawy z tego, jak duży wpływ mogą mieć Twoje działania na SEO. Pewnie znasz stwierdzenie „Content is king”. Nie wiem, czy wiesz, że jest ono tak samo popularne w PR-ze, social mediach, jaki i w SEO. To już pierwszy, choć nie jedyny punkt styku PR i SEO. Dlatego też przygotowałem kilka punktów, na które powinieneś zwrócić uwagę realizując swoje codzienne zadania. Niewielka zmiana podejścia do nich może w znaczący sposób wpłynąć na pozycję witryny firmy, którą się zajmujesz.

Więcej: 7 rzeczy, które specjalista PR powinien wiedzieć o SEO

 

Wyobraź sobie, że poszukujesz pracy. Przeglądasz portale z ogłoszeniami i trafiasz na kilka ofert, które Cię interesują, choć pochodzą z firm, których nie znasz. Co robisz zaraz po przeczytaniu ogłoszeń? Jeżeli wchodzisz na google.pl i wpisujesz frazy typu „firma X opinie o pracy”, „firma X opinie” czy po prostu „firma X”, to zachowujesz się podobnie jak większość ludzi. Od tego, jakie opinie znajdziesz na pierwszej stronie wyników wyszukiwania może zależeć, do której firmy zdecydujesz się wysłać swoje CV. Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną za PR lub rekrutację, wpisz teraz podobne frazy dotyczące Twojej firmy w wyszukiwarkę i wtedy wróć do dalszej lektury tego artykułu.

Więcej: Co łączy SEO i PR?

 

Dzisiejsze SEO często wymaga bardziej umiejętności nawiązywania relacji, niż programowania. Jakkolwiek cały czas kwestie techniczne są w pozycjonowaniu stron ważne, pojawia się coraz więcej zadań wymagających raczej humanistycznych umysłów. Z uwagi na to, że kluczowe znaczenie w SEO ma mityczny „kontent”, twórcy dobrych treści są coraz bardziej doceniani.

Więcej: SEO coraz bardziej humanistyczne

  • Tomasz Krawczyk

    Czy szkolenie będzie przeprowadzane też w innym terminie, czy tylko 25 kwietnia?

    • http://www.inter-seo.pl/ Jarosław Miszczak

      Na tę chwilę planowany jest ten jeden termin. Ale nie wykluczone, że szkolenie będzie powtarzane później.

    • http://www.inter-seo.pl/ Jarosław Miszczak

      Jest już nowy termin – 10 czerwca.

SHARES